Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Dagens asgarv.

Av Therese Gustafsson - 16 december 2011 20:08

Ibland blir det många inlägg samma dag, men kanske inte alltid långa och kanske inte så intressanta inlägg alla gånger.Men och andra sidan, vem ska bedöma det?

I kväll är Mr ute med hockey homiesarna.Först spelade dom en internmatch och sedan skulle dom basta och sedan.....Ja inte faan vet jag.

Då är det tur att man har facebook, då man är "fast" hemma med sovande barn.Lite socialt "umgänge" fast ändå kravlöst.

Faktum är att jag skrev en status och fick ett sådant roligt svar av min fina och roligaste/snällaste vän. Jag skrattade så att tårarna rann.Låg och vred mig i soffan i min ensamhet av skrattkramper..Ja i min ensamhet alltså.Ja ni kan ju bara föreställa er hur roligt det ska ha sett ut.....

Humor är ju helt klart individuellt och alla går ju inte igång på samma sak.Men jag tänker försöka att roa er ändå.Skratta eller skit i det.


Min status: "Lite ensamt här.Men snart får jag sällskap av Foppa -Hemma på soffan" (Han ska ju vara med på humorgalan)

Min väns svar: Åh!Min dildo heter samma!

Jag: Vilket sammanträffande.


Det är humor! Skrattade ni?Drog ni liiiite på smilbanden? Jag sa ju att det var roligt!

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

17 december 2011 21:15

Alltså det finns ju killar som har namn på sin snopp. Weird.
Men att döpa sin dildo???? Jag säger då det!

Dock stor humor och jag skrattade gott!!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

18 december 2011 07:50

Nu var det nog sanning med modifikation :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards