Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Värsta någonsin..

Av Therese Gustafsson - 20 december 2011 21:47

Det är då kräksjukan kommer upp på tapeten, man ser tillbaka med värme på alla förkylningar.Förkylnigar.Hey bring it on!

Ja, nu har inte mina barn kräksjukan.Ääääään

Hämtade barnen i eftermiddags och skulle in på Noels avdelning, så blev det tvärnit vid ytterdörren.Där var lappen "Vi har några fall av kräksjukan" fan fan fan faaaaaaaan!!

Frågar Mia (fröken) om det var någon som insjuknat där.Det var det inte.

Alltid nått!

Då jag och Noel är på väg in till Tyras avdelning så står en likadan lapp på den dörren.

Jag veeeet, man kan alltid bli smittad, vart som helst.Man inte kan skydda sig mot det.Men fan var det tar emot att lämna på förskolan nu...Och Nu, nu, precis innan jul.jävligt roligt!NOT!!!

Får vi kräksjukan så tar jag faan och laddar en pistol och skjuter mig i huvudet.Rakt av!! Jag orkar inte.Jag vill inte.

Snälla snälla snälla gud!

Blir som en galning och säger åt barnen att tvätta händerna så fort vi kommer innanför dörren.Gå och tvätta händerna, gå och tvätta händerna.TVÄTTA HÄNDERNA!!!! Så då kommer väl även dom att bli bacillrädda (som sin mor)

Vi kan ju klara oss? Det är fyra dagar till julafton.Självklart kommer vi att få det....


Positiv tjej, hej!

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

21 december 2011 10:34

ha ha ha ha! Jag kan känna på frustrationen här!
Lugn och fin andas, in, ut, in, ut. Lugn! *klappar på pannan*
Såja, lugn! *masserar axlarna*
Lugna dig lugn *örfil* :-)

Håller tummarna ni ska slippa!!!!!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

21 december 2011 15:42

Tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards