Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Julrea?

Av Therese Gustafsson - 26 december 2011 21:21

Tanken var att jag skulle hitta något att ha på mig till nyår.Det skulle visa sig vara omöjligt.Ett jävla fiasko, om man så säger.

Både jag och Mia var grymt besvikan över den så kallade "rean"

Jaja, jag och Mia åkte i alla fall glada i hågen i väg till Sollentuna C. Vi började med att äta lunch, man kan inte shoppa på tom mage.Det vet ju alla.

Efteråt så tittade vi i lite butiker.Utan resultat.Då tog vi en bulle och en latte. Vi bestämde att detta gick inte längre.Vi åkte till stinsen.

Där hittade jag inte heller något.Faktum är att jag åkte hem tomhänt.Weird  

Mia hittade lite saker som hon behövde, vi shoppar ju bara saker vi verkligen behöver.............

R sa innan vi åkte -Du kan ju kanske ta det lite lugnt med inköpen.Vad glad och chockad han var då jag kom hem, utan kassar.

Men skam den som ger sig.På onsdag blir det stockholm city som gäller.Ja, med Mia igen.Lunch, shopping och sedan bio.The girl with the dragon tattoo.


Då "rean" inte roade oss, så roade vi oss själva.Det är något man kan påverka själv.

  Antastade tomten.

  snaskade kotte på panduro.

  Mia som hittade "lite" saker hon verkligen behövde.



 
 
Ingen bild

Sabina

27 december 2011 08:07

Givetvis shoppar man bara saker som man verkligen behöver!! Saker som skriker åt en på hyllor och galgar, kööööööp mig, kööööp mig sånt kan ju oxå få åka med hem ibland, om dom ber snällt!!! Skönt att jag inte tog mig ut på rean då med min snoriga näsa, om det ändå var en besvikelse, hepp!!!

Kraaaaaaaam//Sabina

 
Niklas Persson

Niklas Persson

27 december 2011 08:47

Jag och frugan var också ute och kollade lite rea, i skärholmen c. Hittade INGENTING! Utöver total ocivilisation, en oordning i butikerna och hjärndöda människor... Herre jösses!!

Din humor är dock klart skön! Sällan har jag velat vara tomte, men ja lite nu i alla fall! :-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards