Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Therese Gustafsson - 11 januari 2012 20:36

Ikväll gjorde jag det.Jag tog mig i kragen och åkte och körde ett spinningpass.Det var säkert en månad sedan.

Jag var beredd att hoppa av efter 20 minuter.Jag gjorde det inte, ibland kan tjurskalligheten vara en tillgång.Eller jag skulle vilja säga ofta är det en tillgång.

I övrigt är jag glad, och på jobbet var det också bra. Jag är lite tillbaka kanske man skulle kunna säga.I rätt riktning i alla fall.Skönt

Efter jobbet skulle jag göra ett försök att hitta lite saker till Tyras kalas, det ska gå av stapeln nu på lördag.

Jag åkte till barnens hus i bredden/infra city.Där fanns det inte det jag ville ha (Tyra vill ha)

Som ni säkert redan förstått är det inga vanliga papperstallrikar som gäller.Prinsessmotiv till flickorna, spindelmannen till pojkarna.Olika motiv alltså.Sant Man vill ju inte att barnet ska bli traumatiserad, för att hon inte fick det hon ville ha på sitt 6-års kalas ;-)

Jag åkte till Väsby C.Okey, inte där heller.Skam den som ger sig.Jag åker till Stinsen tänkte jag.Nähe

Det måste finnas på Sollentuna C, men det gjorde det naturligtvis inte. Åkte tillbaka till Märsta och då hittar jag det jag behöver, på leksaksaffären i Märsta.  

Jag var rätt slut efter den turen. Men jag kom inte hem tomhänt. Alltid nått.

Morgonkoppen på jobbet. Tyckte bara att ni skulle veta.

 




Ovido - Quiz & Flashcards