Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Therese Gustafsson - 15 januari 2012 20:50

Jaha så var den här helgen slut, snart i alla fall. En mycket innehållsrik sådan.

Inte nog med att vi har firat dottern i dagarna två.Jag hann med ett besök på gymmet idag. Dessvärre fanns det ingen ledig cykel på ett spinningpass jag tänkte gå på klockan halv tolv, många "ångesttränare" en söndag kanske? :)

Men jag satte mig på själv på styrketräning, benen fick sig en omgång, det kommer att kännas... BRA!

Eftersom att barnens farfar fyller samma dag som Tyra så var vi där och åt och fikade i eftermiddags.


Tyra fick såklart massor av presenter.

Bland annat: Ett Wii. Det tycker även mamma, pappa coh lillebror är roligt.

"Donut" som man har i håret.

Tv till sitt rum.

Några barbiedockor

Pyssel.

Två Barbie bilar i olika storlekar, Klart dom måste ha två, dom är ju ett gäng Barbiebrudar.... Varken Barbie eller Tyra är bortskämda aaaalls....


Lite bilder, från förr och nu..

Ultraljud:Aug.2005

 

Gravid mamma.Blott 27 år.

 

Nyfödd  

1 år  

2 år   

3 år   

4 år  

5 år 

6 år   

Stolt mamma och hennes dotter (med en klubba i munnen). Nä, vi kan inte vara allvarliga.Frågor på det?

   

Noel spelar Wii.Tennis.Skitduktig för att vara en liten tre-åring.En naturbegåvning, jag helt opartisk, naturligtvis*harkel*

Barn har så lätt för att lära, blir lika impad varje gång.

 

"Donuten" i Tyra´s hår.

 

Jag längtar redan efter nästa helg, och lite lugn och ro.Det har varit rätt mycket nu, först med julhelgerna, nyår och nu kalas.

Först en ny vecka på jobbet.Inte mycket att orda om, bara att söööra på 

Nu, lite rötjut. 







Av Therese Gustafsson - 15 januari 2012 07:20

Uppe i ottan. Vi har väckt Tyra (eller väckt och väckt, hon var redan vaken) med frukost på sängen och paket, såklart!

Tänk att jag för 6 år sedan blev mamma för första gången.För 6 år sedan 06:52 föddes världens finaste lilla tjej och inget blev detsamma.Det blev roligare, innehållsrikare och fullt av kärlek.

Eftersom att Tyra valde att komma på hennes farfars födelsedag så ska vi åka dit i eftermiddag och fira båda.


Grattis Tyra.  

Ovido - Quiz & Flashcards