Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Therese Gustafsson - 7 januari 2012 20:56

Jag överlevde spinningen.Ja, av den enkla anledning att jag sket i att gå. Inser att jag tydligen tagit ledigt från allt. Lättare att komma igång med träningen då vardagen rullar på igen, hoppas jag i alla fall. Ibland måste man bara få skita i allt.Det är ett mänskligt drag.Lathet


I övrigt har jag varit på ett riktigt "back off" humör idag. Arg.Irriterad och allmänt otrevlig. Ni vet ett sådant humör då man går runt och mumlar och är bitter och irriterad över allt. Jag tror att jag behöver komma tillbaka till jobbet och till vardagen och allt inrutat.


Lyckades i alla fall att bita ihop då vi på förmiddagen bakade.Jag, Tyra och granntjejen var här och jag kom på idén att dom skulle få baka två olika sorters muffins, dvs olika recept.Snurrigt värre   Tjerna var nöjda.


Nu tittar vi på gladiatorerna och jag är redo med skämskudden om det skulle behövas, och tro mig den kommer att behövas.


 


Ovido - Quiz & Flashcards