Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Therese Gustafsson - 17 januari 2012 22:39

Att gå och lägga sig tidigt, alltså tidigare som i 21-22:00 det gick bra en dag.Nu är klockan 22:46 och jag ska gå och lägga mig.Upp innan tuppen i morgon...

Snälla ni FB-läsare, och ni andra med för den delen.(Tack ni som redan gett er åsikt) 

Vad tycker ni? Läs mitt tidigare inlägg HÄR.Säg vad ni tycker, på bloggen, eller på FB.Ni gör som ni vill.Jag är intresserad!


Natti natt     

Av Therese Gustafsson - 17 januari 2012 13:20

Om ca tre veckor ska jag tillbaka till frisören. Nu till min fråga.Ska jag låta håret växa, som jag har nu.Alltså bara toppa håret, eller ska jag gå tillbaka till det korta?

Vad tycker ni?Jag lyssnar till vad ni säger, men jag kanske inte kommer att göra som ni säger :-)

 Laddar upp bilder så ni kan jämföra.

                                Kort hår

     

                       eller lite längre??

   

Av Therese Gustafsson - 17 januari 2012 11:44

Jag vet varför jag gifte mig med Robert.Han är min raka motsats.Och med det, säger jag inte, att jag inte är okey.För det är jag!

Men ibland kan det nog vara bra med olikheter.

Han är lugn.Jag har temperament.

Jag har en tendens att brusa upp och stressa, över småsaker, i synnerhet över saker här hemma.

Han brusar nästan aldrig upp och är alltid kolugn.Alltid och oavsett. Tror faktiskt aldrig jag har sett honom stressad någon gång.Skulle väl ha varit då Noel skulle födas och han kommer ut helt blå med navelsträngen runt halsen..Men annars, aldrig.

Han har ett stort tålamod.

Jag har ett litet, men jag övar mig, varje dag.

Han funderar länge över saker.

Jag är pedantisk.

Han är inte det..Bara ibland :)

Jag beslutar mig snabbt, även om det är ett fel beslut..

Sedan är han klok.

Det är jag med, men kanske inte alltid om beslut som innefattar mig....


En gång då jag jagade upp mig över att jag inte hade hunnit städa allt som jag ville, säger R.Kanske lite smått irriterad över mitt överdramatiska tillstånd..

"Fokusera på det du har städat, inte det det som inte är städat"

SANT!


Ovido - Quiz & Flashcards