Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Therese Gustafsson - 22 januari 2012 20:59

Tänk att fyra små ord kan göra livet lättare, i det jobbigaste stunderna. Vi hade en minst sagt rörig och strulig eftermiddag. Jag blev arg flera gånger, och barnen blev minst lika arga på mig, av olika anledningar.

MEN så kommer kvällen, barnen ska sova.Jag pussar och kramar dottern god natt, och hon säger "Jag älskar dig mamma" Då är allt förlåtet   

Älskade barn, mamma älskar er mer!


I morgon uppdaterar jag mer om hur "The girl with the dragon tattoo var. Äsch inte mycket att orda om, den var skitbra och bättre än den svenska.Punkt

Men jag kan säga att jag hann med allt igår och det blev inte ett dugg stressigt.Man underskattar sin förmåga ibland.

Nu är det natti natt om man ska orka kliva upp i morgon, och vara vara någorlunda pigg, då klockan ringer 05:45.


                                                  

                                                  
                    Poserar brevid Persbrant.

                                                   

Av Therese Gustafsson - 22 januari 2012 18:09

Då vissa dagar bara betår av trots, bråk och allmänt jobbigt familjeliv.Då tänker jag så här, inget äktenskap överlever dessa småbarnsår.

Jag är fullkomligt, och helt jävla slut.........

  

Ovido - Quiz & Flashcards