Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

2012

Av Therese Gustafsson - 1 januari 2012 22:15

Tänk att man skulle överleva första dagen på 2012. Det trodde jag inte riktigt då jag slog upp mina blå i morse.

Vi sov kvar i odensala, och då jag vaknade hade jag den värsta huvudvärken. Ja självförvållat, men det var inte så mycket av drickat.Lite skumpa och "lite" rött....Måste dock bli bättre på att dricka vatten..också.Det är noterat.


Nåväl, lite piller, frukost och kaffe sedan gick det värsta över, men det ligger alltid kvar lite i bakgrunden.Bara man håller huvudet upprätt så går det bra.

Vi hade så roligt och trevligt, allt var precis som det ska vara på nyår.God mat, god dricka, vänner och skratt.

Vid lunchtid kom vi hem till barnen och till farmor och mormor. Dessa änglar hade tagit hand om våra små då vi var iväg och roade oss.Tack igen för det!

Tyra ville följa med farmor hem, och det fick hon.Noel skulle också med men ångrade sig vid ytterdörren.Han fick åka med mig och handla istället.

Robert lämnade vi hemma.Han var lite...risig....

Det slank ner en pizza till lunch, klyschigt värre.Jag vet. Noel ville ha pannkaka.Noel fick pannkaka  

Blev inte så många bilder som jag hoppats på.

Värdinnan.Min absolut bästa vän.Mina barns "extra mamma".Snällaste personen jag vet (ibland säger jag att hon är FÖR snäll) finaste Amie.

 

Fick en lykta av grannen, och den skickade jag och Eva upp vid midnatt.Det var så fint, och jag bestämde där och då, att detta ska jag göra varje nyår. Tyra ville även skicka iväg en sådan på sin födelsedag (om två veckor!!!) Såklart vi ska.

 

Då Tyra var hos farmor så låg vi andra och tittade på Trollkarlen från oz (fast R sov nog mest) Noel, nära sin mamma, som vanligt.Mysigt

 

Noels specialare.Örongos.Det är avkoppling tycker han.

Ser i kors, så nu blir det till att krama kudden. Kom i säng vid fyra i morse...Skönt att man är ledig veckan som kommer.



Välkommen 2012!




 
 
Ingen bild

Sabina

2 januari 2012 08:08

Härligt att höra att det blev precis så mysigt som du ville. Lyktan ser jätte fin ut. Roligt!!

Ses kanske något i veckan då ;)

Du ser skita snygg ut på bilderna!

Kraaaaaaaaaam

Therese Gustafsson

2 januari 2012 08:30

Tack igen för att du var så gullig och gav oss din lykta. Ja, vi får ta och synas nått i veckan.
Kram fina Sabina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards