Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Hockeykille?

Av Therese Gustafsson - 4 januari 2012 00:02

Noel håller väl sakta men säkert på att lära sig åka skridskor.Tålamodet är det lite si och så med...

Robert hade frågat Noel om han ville åka igen i morgon.Då sa han - Pappa, vi har redan åkt en gång......Pappan lär nog inte ge sig så lätt dock..

                                                    



 
 
Ingen bild

Sabina

4 januari 2012 10:01

Men Gud så sött. Abbe började oxå när han va tre, han blev skit sur när han inte kunde spela hockey med klubba med en gång ;)
Kraaaaaaam

 
Niklas Persson

Niklas Persson

4 januari 2012 18:16

Hockey is da shit!

Fast (och utan att tro ni gör något annat än rätt) viktigt att lyssna på kidsen. Jobbar ju extra som målvaktstränare i just hockey. Så många ungar jag ser som så tydligt INTE vill spela hockey men gör det för pappa...

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

4 januari 2012 20:20

Jag/ vi skulle naturligtvis aldrig tvinga på våra barn något dom inte ville. Men Noels pappa har spelat hockey i ca 20 år då det är klart att han brinner lite extra för just den sporten. Men allt är upp till vad Noel vill :)

 
Niklas Persson

Niklas Persson

5 januari 2012 19:05

Jag förstår honom, och jag fattade ni inte tvingade dom :-) jag känner precis likadant... Vill också lillkillen ska spela hockey! Skönt att det är en rätt billig sport... Eller hur var det nu? :-/

Men det är så tragiskt att se alla pappor som mer eller mindre tvingar sina ungar spela...

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards