Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Julgransfan.

Av Therese Gustafsson - 4 januari 2012 21:43

Igår tog jag och barnen tag i detta med granen.Den skulle ut! Den har barrat sitt sista barr.

Tidigare år så har vi tvångspressat ut den genom altandörren och det har resulterat i att det varit barr tamefasen överallt.

I år tänkte jag att jag skulle vara smart. Jag skulle kapa dom bredaste grenarna, dom som är längst ner, för att slippa allt elende. Det barras så inihelvetet ändå, men då är det iaf begränsat till ett område, och inte halva huset.

Tror ni att jag hittade sekatören? Nej.Såg? Nej.Någon form utav en tång eller avbitare?Nej. Morakniv?JA!!!

Nu visade sig dock att inte granen inte var så pass torr att grenarna bara kunde brytas av.Men efter ett gäng svordomar och ajajajaj (granbarren stack mig) och lite mer svordomar så fick jag av dom flesta grenar och granen kunde utan några problem föras ut och kastas ut på gräsmattan (där den faktiskt ligger kvar) Heja mig!!



Jo.Plastgran korsade min tanke....Men den doftar ju inget.

   

Något som först var så vackert...Vilket förfall.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards