Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Frisörbesök och lägenhetsvisning.

Av Therese Gustafsson - 4 januari 2012 22:05

Just denna morgon, efter att jag varit vaken sent på natten för att se på hockey.Då väljer Noel att vakna tio över sju.Jag var så trött, då han sa -Mamma gå uuuupp, trodde jag faktiskt att min sista stund var kommen.Nu dör jag.Jag förflyttade mig dock bara till soffan och slumrade vidare en stund.Skönt


Vid elvasnåret så åkte vi till frisören med Noel.Alltså den pojken, han kommer inte att få några problem med att få tjejer.Finns ingen som är så charmig, naturligtvis charmade han frisörskan. Är så glad att han är min son.Han är så fin!

Gick hur bra som helst att klippa honom, såklart fanns en muta med.Godis

Vi åt lunch då vi kom hem och sedan så åkte vi till Pia och hennes småkillar.Barnen fick leka och vi fick fika.Trevligt


Det är så roligt (och kanske lite tragiskt?) för att våra barn, dom har ju knappt befunnit sig i en lägenhet (Pia med familj bor i lägenhet). Vi flyttade till huset då Tyra var 1,5 år och Noel är ju född in i det.Nästan alla vi känner bor i hus.

I alla fall så är det så spännande.

-Åhh va det ekar i trappen!Barnen i kör.Högt

Jag:Ssscch!

Tyra-Mamma, bor det olika människor innanför dom här dörrarna?

Jag:Ja.

Noel-Mamma vad är det här?

Jag: Det är ett brevinkast, Noel.

Så himla fascinerande.......Bratzen   


Min stilige pojke i frisörstolen.

Nyklippt, hemma med mutan.Choklad

     


 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

5 januari 2012 13:52

Du får spara ut backslick på lillbratzen... Samtidgt "äkta" bratz bor väl på östermalm i lägenhet så kanske ändå inte... :-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

5 januari 2012 14:56

Det är bara en tidsfråga innan dom begär en lgh på strandvägen.Kom ihåg vart du hörde det först :)

 
Niklas Persson

Niklas Persson

5 januari 2012 19:03

Bäst du och gubben skaffar extrajobb då... :-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pia

6 januari 2012 20:11

Det var väldigt trevligt att man kan immpa med lägenheten för dina barn. Du får lägga upp korten som du tog här om du inte tycker de var för fula. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards