Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Fredag?

Av Therese Gustafsson - 6 januari 2012 22:16

Grabbarna lyckades ta guld..Starkt jobbat! Eftersom att R är den enda i den här familjen som är så pass intresserad (eller galen?) av att titta på hockey mitt i natten, så kände jag att det var okey att han fick sova lite i morse.Jag vet, jag är såååå ödmjuk.


Jag och Noel klev upp vid åtta.Jag var ändå trött, trots att man får sova längre än normalt. Efter ett tag piggnade jag till.Tyra sov vidare till strax innan nio.Skön ledighetslunk vi har kommit in i.

Sedan blev det uttråkat vid elva.Jag ringde runt, i ett försök att hitta lekkompis åt Tyra.Utan resultat. Hon fick följa med mig och handla.Massa gotte blev det såklart.

Noel och Robert åkte till ishallen och nötte skridskor.Dom åkte skridskor i ungefär tio minuter, sedan ville Noel ha en chokladboll.

Jag och dottern var hemma själv fram till middagstid.Lungt och skönt.Vilken skillnad det är att "bara" ha ett barn hemma.Det är viktigt att få enskild tid.Superviktigt för både barn och förälder.Inget syskon som ska tävla om uppmärksamheten.Är glad att jag har den möjligheten.

Vi skulle egentligen baka, men det får bli i morgon istället.Det hann vi inte med.

I morgon fm har jag tänkt att gå på ett spinningpass, det första på veckor.Hoppas att jag överlever...

 


 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

6 januari 2012 23:13

Det var roligt läsa din blogg så länge det varade!

Bäst säga det om du inte återvänder från gymmet...

Fin bild!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

6 januari 2012 23:20

Äsch jag är tuffare än så.Vill bara dramatisera allt vettu :)
Men för säkerhetsskull så lämnar jag ett avtryck här sedan.Vill ju inte att någon ska bli orolig :)
Tack!

 
Niklas Persson

Niklas Persson

6 januari 2012 23:25

Du menar att du överdrev? Du gjorde mig orolig i onödan? Hmpf! Jag skulle aldrig överdriva eller ironisera på min blogg! ALDRIG! ;-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

6 januari 2012 23:47

Men i ärlighetens namn.Hur länge har du bloggat? Du kommer att komma till en punkt då du känner att det är nödvändigt att överdriva.Lyssna på någon som vet :)
Haha..

 
Niklas Persson

Niklas Persson

7 januari 2012 00:02

ha ha ha ha ha ha!!!
Hm, ja mamma! *ser skamset ned i golvet och korsar benen*

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards