Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Disney on ice "Princesses and heros"

Av Therese Gustafsson - 8 januari 2012 19:35

Innan jag gick och la mig igår så var jag tvungen att ställa klockan, första gången på väldigt länge.Förstår ni att man måste ställa klockan på 8:00!? Och inte nog med det, så kör jag på snooze.Det kommer att bli mycket intressant i morgon då den ringer klocka 05:45...

Idag skulle vi äntligen få gå och se på Disney on ice. R hade tänkt att gå med Tyra först, utan oss. Så hade ordnat med biljetter långt innan.

Men sedan fick även Noel biljetter av sin mormor i julklapp.Tanken var att jag Noel och mormor skulle gå.Fick dock ett tråkigt samtal av henne igår, hon var förkyld och kunde inte följa med.Trist, men vad gör man.Barnens farbror, Rille fick snällt hänga med istället.

Det blev lite jäktigt innan vi kom iväg vid halvtio, men vi kom iväg i bra tid.

Som vanligt då man ska till globen så är det struligt och många bilar i slow motion...Vi hann i tid.

Då vi skulle sätta oss, säger Noel -Jag vill åka hem, när ska vi åka hem? Hmmm hur ska detta gå nu då? Det gick bra och så fort föreställningen började satt han som klistrad, i och för sig i mitt knä, men han satt och tittade i alla fall.

Tyra ville sitta med sin farbror och det är klart att hon fick.Dom hade bättre platser och jag tror att det var rätt att hon fick det.Hon uppskattar detta med prinsessor mer än Noel.


Jag som är lite blödig och känslosam började ju nästan att gråta för att det var så vacker.


Självklart skulle ju barnen vara klädd för tillfället.

                                              

                  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards