Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Jullov-Slut.

Av Therese Gustafsson - 8 januari 2012 20:36

I morgon blir det jobb för mig och förskola för barnen. Vi har varit lediga i två veckor nu, i vanliga fall brukar man tröttna på att vara ledig, och man vill mer än gärna gå tillbaka till jobbet.Till det vanliga inrutade.

Men inte nu.Jag känner bara hur mycket jag kommer att sakna barnen i morgon.Jag vill ha mer tid!

Får gråta på toaletten inne på jobbet, eller nått. Eller så sväljer jag och räknar timmar.Tar på mig allt jobb jag bara kan och blockerar alla jobbiga "saknar ihjäl mig tankar" OCH tänker att jag faktiskt har det bra som haft den ynnesten, att få varit hemma och tagit hand om mina ungar i två veckor!Lyx!! Även lyx att ha ett jobb att gå till.Eller kanske inte lyx.Men bra att ha ett jobb att gå till. Det är absolut inge synd om mig.

Men nu kommer tankar som.Vad är koden in till jobbet?Lösenord i datorn?Ta med frukost till jobbet.Packa allt barnen ska ha med sig till förskolan.Ställ in bilen i garaget, så jag slipper stå och skrapa som en dåre i morgon. Vi ska upp zattans tidigt och förhoppningsvis tar både jag och barnen det bra.

Tillbaka till vardagen.

Åh herregud.

R är på hockeyträning och jag ska äta lite ostbollar.Sedan är det nog med det slarvet!!


 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

9 januari 2012 09:11

Jag jobbar, eller jobbade med it-support. Om du glömmer ditt lösen så är du INTE ensam... Lovar!

Hur gick det då? kom du ihåg allt? Kom upp ur sängen?`Fick på alla kläder och i rätt ordning?

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

9 januari 2012 15:42

Jag kom ihåg allt.Läskigt hur mycket som sitter i ryggmärgen..

 
Niklas Persson

Niklas Persson

9 januari 2012 19:45

Tur är väl det! Annars hade man ju varit körd!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards