Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Reaktioner

Av Therese Gustafsson - 12 januari 2012 20:15

Då jag skrev om detta så lät ju inte reaktionerna vänta på sig direkt.Blev spammad på facebook.Dom allra flesta höll med, vissa höll med, men med lite kommentarer, och vissa tog åt sig.

Kul med debatt, jag välkomnar sånt.

Det jag dock vill understryka är, att det jag skriver om här är MINA ord och MINA åsikter.Det behöver då inte betyda sanningen eller att alla måste hålla med eller tycka samma sak. vi tycker och tänker olika och det är bra.

Men som sagt, roligt med en reaktion och ett intresse att ventilera. Nu lämnar vi det.


Idag har jag varit så trött. Jag väljer att skylla på vädret.Lättare än att skylla på att jag är uppe för sent på kvällen och sover för lite...

Men vad är det frågan om? Då jag satte mig i bilen och skulle åka till jobbet så längtade jag så oerhört mycket tillbaka till sängen.

Det var becksvart, blåste och regnade.Trist.Jag vill att det ska komma snö nu.Så att det blir ljust och för barnen skulle bli så glada.Och tro mig jag gillar inte snö, men det är faan så mycket bättre än detta elände.

Så trött, det inte är långt till tårar. Undrar om man skulle lägga sig i fosterställning och gråta en skvätt?

Snälla, bli vår och sommar snart.SKYNDA!Jag vissnar här..

R är uppe i Umeå på jobb och jag tänker gå och lägga mig brevid min lilla kille och sova.



GOD NATT!

 
 
Ingen bild

Jenny

12 januari 2012 20:47

Jag håller med om allt! Både trötthet & FB! Brukar också försöka lägga mig "tråkigt tidigt" då sambon är borta. Det fåååår man :D KRAM!

Therese Gustafsson

13 januari 2012 08:12

Tack! Jag somnade inte förrän vid tio, men visst är det okey :)

 
Niklas Persson

Niklas Persson

13 januari 2012 18:30

*KRAAAAAAAAAAAAM*

Verkar vara någon som behöver en sådan!

Ut på Facebook och skriv.

"det är så jobbigt nu" ;-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

13 januari 2012 19:07

Tack! Jag skulle aldrig beklaga mig där, det är ju därför jag har bloggen ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards