Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Landar alltid på fötterna.

Av Therese Gustafsson - 16 januari 2012 18:15

Huvudvärken och tröttheten sitter i. Ikväll är jag och barnen "lonely Lennart". Vi åt pannkakor till middag och nu är det mys i soffan framför barnprogram, ok, vi har gjort popcorn.På en MÅNDAG?!!

Jag saknar R, jag vill att han kommer hem och muntrar upp mig, knuffar till mig.Som jag gjorde med en fluga idag.En lätt kärleksknuff.Ni vet, komigennudetblirbratillslutknuff..Han kommer tack och lov hem senare ikväll.

Ni förstår, det låg en fluga framför vår ytterdörr, på rygg och sprattlade med benen i vädret. Jepp, en fluga i mitten av januari. Tänkte att jag skulle ge honom lite hjälp och liksom knuffade till honom lite.Han kom på fötter, men sedan stog han bara där, men han stog. Kanske lite chockad, men vid liv.

Om jag hjälper flugan, så hjälper någon annan mig, eller att jag hjälper mig själv kanske.

Det måste vara ett tecken.God works in mysterious ways.

Jag reder mig.Det gör jag alltid.I morgon är det bättre.Lovar

 



 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

16 januari 2012 18:57

Doktorn ordinerar: Popcorn med kidsen, mys med dom samma vid läggning. Ett glas rött i badet med helkroppsrenovering. Sen tidig sängång!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

16 januari 2012 20:19

Dom två första hinner jag nog bara göra.Resten får jag spara till en annan dag.

 
Niklas Persson

Niklas Persson

16 januari 2012 20:34

Hm... Ja ja får väl duga, du valde ju dom två viktigaste!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards