Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Babysteps och sömn.

Av Therese Gustafsson - 4 oktober 2011 09:36

Då jag vaknade i morse så kändes det faktiskt lite bättre med halsontet, pyttelite, men ändå bättre.


Jag sover åt helsike för dåligt bara.Det är kanske lite ok då man är frisk, men då man är risig så ska/bör man nog gå och lägga sig innan halvtolv och sova.Klockan ringer 6:00 och 6 timmar per natt är möjligen för lite då? Jag känner det nu, svider i ögonen och jag borde nog förmodligen duna lite.Annars kan jag ju lika gärna sitta på jobbet! Ska, snart!


Jag har rent generellt lite issues med att ta det lungt, vill så himla mycket och det finns alltid nåogt att göra.Någonstans.Kan inte koppla bort det då jag är hemma.Kanske man inte är tillräckligt sjuk då? Ska göra en lista från soffläget och ta tag i det då jag kan stå på benen längre än en kvart utan att bli matt i benen.


Denna skit som satt sig på min hals (Och snart fan på mitt psyke) är inget kul och det är helt ok, om det försvinner.nu! ok,det är inte pesten, inte ens magsjuka men vad faan!


Kul tjej, hej!   

 
 
Angelica

Angelica

4 oktober 2011 16:45

Krya på dig vännen! Kram

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

4 oktober 2011 19:44

Tack gulliga!!Omtanke blir man frisk av :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards