Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 23 oktober 2011 21:14

Jag vet.Allt ser skitknasigt ut härinne.Ska styra och ställa med inställningar, men inte nu.Jag är dödstrött och jag måste bre på nutella på muffinsar, och sedan få min skönhetssömn.

Av Therese Gustafsson - 23 oktober 2011 13:08

Ok OK!, jag vet att jag sa att jag inte behövde fler bakformar.Men tydligen behövde jag dessa underbaringar, då jag besökte Täby C i går.


Ursäkt nr.1 En av formarna är faktiskt julformar, det hade jag inga hemma (eller ok, jag hade ett par, men hur länge räcker det då?)Befogat!


Ursäkt nr.2 Stora bullformar, hade jag heller inga hemma.Befogat


Ursäkt nr.3 dom var för söta att bara ignoreras.Dom skrek faktiskt mitt namn inne på Accessorize,  jag hade inte hjärta att lämna kvar dom i butiken, det hade varit elakt bara.Jag talar som en sann shopaholic.Men det är jag inte! (Förnekelse?)


Äsch jag behöver väl inte ursäkta mig för er.Det va söta bakformar och jag köpte dom. Thats it! Ta och se er själv i spegeln istället!   


Nu kanske ni förstår varför jag inte kunde lämna kvar dom i affären.Dom är ju bedårande!

 

Av Therese Gustafsson - 23 oktober 2011 07:39

Jag var riktigt uttråkad igår. Vad gör man liksom hela veckorna, jo man är hemma .Vad gör man på helgerna på helgerna, jo man är hemma.Dont get me wrong, jag trivs att var det också, men inte jäääämt!Lite variation är alltid trevligt.


Därför tog jag kommandot igår.

Sa till R, att jag ringer min mamma och frågar om hon kan vara här och glo på tv  (istället för att glo hemma) och se efter barnen medans barnen sov.Hon sa ja!

Släpade med mig R åkte och tittade på bio, godis popcorn och läsk, hela paketet, ja förrutom hångel i biomörkret.

Kände mig extra generös denna lördag, så R fick sig en öl på O´learys innan filmen började(Jag körde, så det blev inget för mig.men nästa gång så   )


Måste dock kritisera filmutbudet.jägarna vägrar jag att se, gillart inte! Det gick ovanligt lite filmer kl.21:00.Inte var utbudet bättre i stan heller, annars hade vi åkt dit (nu var vi i Kista)

Iallafall blev det en Romcom som hette Crazy stupid love Helt ok, men inte mer.


 

Ovido - Quiz & Flashcards