Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 16 oktober 2011 13:15

Efter att jag sett recensionen från Maria´s blogg på dessa två böcker(Maria är en mycket pålitlig källa inom detta område) "Nigellas jul" och" Hello cupcake" så vågade jag slå till..Hon gav dom 5+ av 5 möjliga.Och jag är mer än beredd att hålla med. Det är fina bilder och det ser ut att vara riktig smaskiga recept i böckerna, och då har jag inte ens hunnit bakat och smakat något än, men det kommer! Snart är det jul :)

 




Av Therese Gustafsson - 16 oktober 2011 07:44

Jag är otroligt intuitiv då det kommer till barnen och deras mående. Igår då jag la Noel sa jag till R att jag tror att Noel håller på att få feber.

Då han sedan vaknade på natten, hade han feber.

Mamma med känsla helt enkelt.

Hur länge febern kommer att hålla i sig är jag dock lite mer osäker på, jag hoppas på, inte för länge.

Ovido - Quiz & Flashcards