Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 11 oktober 2011 19:38

Denna eftermiddag har inte varit någon lek direkt.

Antingen är barnen aningens trötta eller så håller dom på att bli sjuka?

Eller kan det vara mörkret? Eller kanske bara en dålig dag?

Det har gnällts, tjurats, brytit ihop, legat som en trasa på golvet och surat.Och det har bråkats i allmänhet och på stackars mamman i synnerhet.Och varit allmänt skitjobbiga! (förlåt, men sanningen måste fram.Och det betyder inte att jag inte vill ha dom eller att jag inte älskar dom!Ibland kan saker misstolkas så det gäller att vara tydlig:-)


Iallafall så hade jag tänkt att spinna (Kl.19:00), och eftersom att R är och tittar på fotboll, och inte är hemma så kollade jag av med barnens farmor och farfar om dom eventuellt kunde ta barnen under tiden.Det gick bra, snälla och hjälpsamma, som alltid!

Men eftersom att det var något knas (uppenbarligen, med tanke på humöret) med barnen så kunde jag inte utsätta stackars farmor och farfar för det.Att lägga dessa barn kan vara minst sagt ett utmaning, och med det säger jag inte att dom inte hade klarat det.

Signade upp mig på ett pass i morgonkväll istället.

Så var det med det!

I morgon är en annan dag :)


 


Ovido - Quiz & Flashcards