Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 26 oktober 2011 13:34

Skrattar alltid lika mycket och lika högt då jag ser denna.Det är humor i världsklass.

 




Av Therese Gustafsson - 26 oktober 2011 12:37

Trots dunkande huvud så tog jag mig till frissan igår eftermiddag.Jag var dessutom sjukt trött och satt och jäspade och var allmänt osocial.Inte likt mig,som ibland är översocial och pratar konstant.


Ville åtgärda min utväxt.Som, enligt min frissa inte var så farlig.Men nog för att störa mig och det räcker!


Jag har haft turen med med.Jag har hår av bra kvalité.Vilket gör att jag inte behöver toppa så ofta.Ingen klippning förrän i slutet av december alltså.

Nu är jag så nöjd med min längd på håret och det räckte med 75 minuter, som det tog igår, med denna huvudvärk.

I alla fall.

Vi kom vi in på hårtvätt.Användadet av hårfönande och plattång.

Jag duschar och tvättar mitt hår varje dag och även fönar det,varje dag.Ibland men inte varje morgon plattar jag det, om tid och vilja finns.


Naturligtvis fick jag lite banning angående det. Skulle absolut inte tvätta håret varje dag! Till att börja med tyckte hon varannan och därefter var tredje dag!! WHAT!?!


Jag lovar att göra ett (halv) seriöst försök, men jag lämnar inga garantier på att jag kommer att lyckas! Var tredje dag alltså...Jag är mycket skeptisk till att jag kommer att kunna leva med det.Ok varannan... Är det helt plötsligt ok att inte vara fin i håret nu, va!?!? Förmodligen är det säkert bara jag som ser att det inte är nytvättat, men i alla fall!


Va faan! Vi får se...


 

NYTVÄTTAT   

Ovido - Quiz & Flashcards