Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 13 oktober 2011 21:16

Efter en minst sagt orolig natt, Noel gick bananas och började hojta om att han ville ha glass kl.5 på morgonen.Det fick han inte!

Och hostattack på dotter.var vi alla hemma idag (Jag och barnen alltså, R måste ju jobba) Ni ska för den saken skull inte tro att jag låg i soffan och latade mig, kanske jag borde ha gjort det?


Nänä.Det är dessa dagar man får passa på att göra lite nytta hemma, barnen syselsatte sig med pyssel och lite lek. Jag passade på att städa köket,skurade köksluckorna.Kan säga att dom kanske inte ser så skitiga ut på håll, men kommer man nära..OH my!

Ugnen blev rengjord och badrummet fick sig en omgång. Det blev även rena lakan i sängen.Jag är inte klar än.

Dumpade av lite kläder som barnen vuxit ur och kläder som inte längre passade mig (läs, inte duger längre, och som har legat inne i kontoret i veckor) hos röda korset.

Vek även typ två ikea säckar (Ni vet, dom där blåa) med rena kläder och satte på en ny tvätt.

Det är sådan harmoni då man får saker gjort!


I morgon blir det jobb igen. Det är väl också viktigt, antar jag.    



Ovido - Quiz & Flashcards