Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 18 oktober 2011 19:27

Dessa små mesförkylningar jag går och dras med.Ogillar dom mycket, dom sätter käppar i hjulet för min träning och jag blir irriterad på det! 

Men denna gången ska jag inte trotsa kroppen, vilket jag har en tendens att göra, dvs att jag ignorerar kroppens signaler och kör på.Det brukar bara resultera i att jag blir sämre och att det tar längre tid att bli bra, bra på riktigt!

Hoppas dock på att kunna komma ut på en löptur i morgon, eftersom att man är ledig och allt.En PW ska det iaf bli!

Dessutom är det spinning på fredag, och det vill jag inte missa. Synd att jag missade Sussies pass idag, men nästa tisdag så:)


Nu tänker jag tröstäta glass.Frågor på det? Nä, tänkte väl det!

Av Therese Gustafsson - 18 oktober 2011 13:06

Ok, meningen var att jag skulle åka till Ikea i morse.Jag var till och med på väg i bilen. Sedan slog det mig att jag var "tvungen" att köpa lite fina muffinsformar, så det blev stinsen (panduro) och Sollentuna C (Lagerhaus) Så kan det gå!


Ikea får vänta till på torsdag.Det var ju tur att jag inte åkte idag, eftersom att jag fick ett surkart mess från mamma " Varför ringde du inte mig om du skulle till Ikea, jag ville följa?!" Nu får lilla mamma följa med på torsdag istället, eventuellt får hon stå för notan också   


Låt mig säga så här, jag behöver inte köpa några muffinsformar på ett bra tag iallafall. Panduro gick bort (min åsikt) där hittade jag bara dom roooooosa med roooosorna på.

Resten kommer från Lagerhaus.Och där såg jag även muffinsplåt för minimuffins, så kunde jag inte låta bli att köpa den.Varför har jag inte haft en sådan tidigare?


Dagens skörd.Glaslyktorna kommer grån Granit.

   


Ovido - Quiz & Flashcards