Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 4 oktober 2011 19:47

Ok, det är möjligt att jag är lite hård mot mig själv nu.Men alltså a l l v a r l i g t!! Jag har inte tränat, på dagen faktiskt,på en vecka!! Jag mår inge bra att inte få träna! Jag blir irretabel och det känns som att man tappar formen.Nä, jag vet det är förmodligen inte möjligt efter en vecka, bara psykiskt!

Känslan finns ändå där och jag hoppas innerligt att jag snart kan komma ut och träna och det så fort som möjligt, helst igår.

På fredag SKA jag på spinning!

Dessutom, som grädde på moset så har jag syndat, så till den milda grad med kosten.Godis, glass och fikabröd! Förändainihelvetet Therese! Skärpning och fokus!!

(Det är ok att slarva lite, men nu är det nok!)

Nu är det även nok med att sitta på arslet här hemma. I morgon blir det jobb (och iof också sitta på arslet) Bättre att irritera kollegorna än att gå och vara irriterad själv :) Kan det vara PMS på G?


Hej och hå.



Av Therese Gustafsson - 4 oktober 2011 13:38

Idag är det kanelbullens dag (Är du intresserad av att läsa mer om den, klicka på länken)


Dessvärre blev det inget bullbakande för mig idag.Men jag hade lite bullar i frysen (dock vetebullar med vaniljfyllning i, men jag är inte kinkig)


Ibland är ord så överflödiga.Låter bilden tala.

 

Av Therese Gustafsson - 4 oktober 2011 09:36

Då jag vaknade i morse så kändes det faktiskt lite bättre med halsontet, pyttelite, men ändå bättre.


Jag sover åt helsike för dåligt bara.Det är kanske lite ok då man är frisk, men då man är risig så ska/bör man nog gå och lägga sig innan halvtolv och sova.Klockan ringer 6:00 och 6 timmar per natt är möjligen för lite då? Jag känner det nu, svider i ögonen och jag borde nog förmodligen duna lite.Annars kan jag ju lika gärna sitta på jobbet! Ska, snart!


Jag har rent generellt lite issues med att ta det lungt, vill så himla mycket och det finns alltid nåogt att göra.Någonstans.Kan inte koppla bort det då jag är hemma.Kanske man inte är tillräckligt sjuk då? Ska göra en lista från soffläget och ta tag i det då jag kan stå på benen längre än en kvart utan att bli matt i benen.


Denna skit som satt sig på min hals (Och snart fan på mitt psyke) är inget kul och det är helt ok, om det försvinner.nu! ok,det är inte pesten, inte ens magsjuka men vad faan!


Kul tjej, hej!   

Ovido - Quiz & Flashcards