Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Therese Gustafsson - 20 oktober 2011 21:42

Vi snackar om repeat på denna. Älskar den (hopplös romantiker som man är)


Av Therese Gustafsson - 20 oktober 2011 21:00

Skulle kunna skriva riktigt fula ord just nu, det är en sådan dag, en

Pillesnoppdag helt enkelt.Nä, inget har hänt (inget jag tänker skriva om här iallafall) men det är bara skit, helt enkelt.

I morgon är det bättre, positiva, glada och perfekta Tessan är då tillbaka, men so far får ni nöjja er med bobitottoterorfofitottotanon (=bitterfittan på rövarspråket)


Nu ska jag dock vältra mig i självförakt och gå till spegeln och kalla mig själv för k*ukhuvud! Bara för att jag känner mig, så jävla dum! Och gör bara feeeeel!! Fan vad härligt det ska bli!

Sedan ska jag omgående se till att anställa mig en lite männsika som kan ta alla mina beslut, jag avsäger mig härmed min självständighet ( iallafall till i morgon.Sedan får vi se) Lobotomi, kan vara aktuellt.Är det tillåtet om jag går med på det frivilligt tror ni? (elle min förmyndare då) Äsch, jag är ju mer eller mindre lobotomerad redan..Uppenbarligen!


Ok, det blev visst en del fula ord (även om jag blurrade vissa) Men detta är väl min blogg och jag skriver väl vad jag vill!

I morgon är det bättre.Lovar (Kanske)


Kommentarer på det? Nähä!



Trevlig tjej, snart är det helg!

Ovido - Quiz & Flashcards