Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Cykling!

Av Therese Gustafsson - 22 oktober 2011 07:54

Jag är så glad att jag gav träningen en chans till.Jag är lite av en periodare, ni vet som tränar ett tag sedan tröttnar och lägger ner, men det var gamla Therese.


Nya Therese tänker inte ge upp så lätt (Där har jag min tjurskallighet att tacka mycket för) Inte ge upp så lätt, kommer jag även att använda mig av utanför träningen.Förr trodde jag nog förmodligen att allt kom till en gratis och jag var nog lite bortskämd om sanningen ska fram, så är det verkligen inte.Ingenting.Är.Gratis i livet!


Tillbaka till träningen. Mår så sjukt bra av att få röra på mig, jag kan till och med gå så långt till att säga att jag älskar det! Skönt att få känna att kroppen jobbar hårt och blir ansträngd, svetten rinner och sedan att varje gång utmana sig själv att ta i lite hårdare varje gång. Och sedan efteråt känna att man har varit duktig   


Jag ska verkligten inte sticka under stolen med att det även är en estetisk grej, man, eller jag kanske jag ska skriva JAG vill ju såklart SE tränad och fit ut.Inget fel i det! Och då man ser resultat,  då blir man ännu mer taggad att fortsätta och träna.Man får ju lön för mödan.Härligt


Igår körde jag ett spinningpass med den mest positivaste och den mest motiverade människan jag träffat.Jocke.Han får verkligen igång drivet och man blir glad och han har dessutom gryyyymt bra musik, vilket också är viktigt för att känna att man vill ge det där lilla extra!Jävlaranamma.


Så, alla ni som inte kommit igång och träna.GÖR DET! Hitta er grej och håll fast vid det.Ni kan tacka mig sedan. För det kommer ni att göra   


 
 
Ingen bild

Pia

22 oktober 2011 20:32

Vad duktig du är. Hoppas jag kommer igång mig igen det är verligen skönt att gör en genomgån på kroppen och känslan efter äe underbar. Jag tror på dig. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards